28 Ekim 2010 Perşembe

Lys biyoloji konuları

LYS Biyoloji Konuları

KONU VE ALT BAŞLIKLARI

FOTOSENTEZ VE KEMOSENTEZ
Fotosentez - I  (Fotosentez Yapan Yapı ve Organizmalar)
Fotosentez - Il (Fotosentez Mekanizması)
Fotosentez - III (Fotosentezi Etkileyen Faktörler, Kemosentez)
Fotosentez-IV (KARMA)

HÜCRE SOLUNUMLARI
Hücre Solunumları - I  (Oksijensiz Solunum)
Hücre Solunumları - II (Oksijenli Solunum)
Hücre Solunumları  (KARMA)

NÜKLEİK ASİTLER VE PROTEİN SENTEZİ
Nükleik Asitler - I (DNA ve Replikasyon)
Nükleik Asitler - II (RNA Çeşitleri ve Protein Sentezi)

HÜCRE BÖLÜNMELERİ
Hücre Bölünmeleri - I (Hücrenin Yaşam Döngüsü ve Mitoz Bölünme)
Hücre Bölünmeleri - II (Mayoz Bölünme)
Hücre Bölünmeleri - III (KARMA)

ÜREME VE GELİŞME
Üreme ve Gelişme - I  (Eşeysiz ve Eşeyli Üremeler)
Üreme ve Gelişme - II ( Bitkilerde Üreme ve Gelişme)
Üreme ve Gelişme - III (Hayvanlarda Üreme)
Üreme ve Gelişme - IV (Hayvanlarda ve İnsanda Gelişme)
Üreme ve Gelişme - V (KARMA)

KALITIM
Kalıtım - I  (Mendelin Çalışmaları, Fenotip Çeşitliliği ve Kalıtsal Adaptasyonlar)
Kalıtım - Il (Eş Baskınlık, Çok Alellik)
Kalıtım - IIl (Bağlı Genler , Ayrılmama , Eşeye  Bağlı Kalıtım)
Kalıtım - IV (Populasyon Genetiği)
Kalıtım - V  (KARMA)

DOKULAR
Dokular - I  (Bitkisel Dokular)
Dokular - II (Hayvansal Dokular)
Dokular - III (KARMA)

TAŞIMA VE DOLAŞIM SİSTEMLERİ
Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - I  (Bitkilerde Taşıma Sistemi)
Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - II (Hayvanlarda Dolaşım Sistemi)
Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - III (İnsanda Dolaşım ve Lenf Sistemi)
Taşıma ve Dolaşım Sistemleri - IV (KARMA)

SİNDİRİM SİSTEMLERİ
Sindirim Sistemleri - I  (Hücre İçi ve Hücre Dışı Sindirim, Hayvanlarda Sindirim)
Sindirim Sistemleri - II (İnsanlarda Sindirim Sistemi)

SOLUNUM SİSTEMLERİ
Solunum Sistemleri - I
Solunum Sistemleri - II
BOŞALTIM SİSTEMLERİ
Boşaltım Sistemleri
Sindirim, Solunum, Boşaltım Sistemleri (KARMA)
DENETLEYİCİ VE DÜZENLEYİCİ SİSTEMLER
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - I  (Sinir Sistemi)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - II (Sinir Hücresi ve İmpuls iletimi)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - III (Duyu Organları - Göz ve Kulak)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - IV (Duyu Organları - Burun, Dil ve Deri)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - V (Endokrin Sistem ve Bitki Hormonları)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - VI (İnsanda Hormonal Düzenleme)
Denetleyici ve Düzenleyici Sistemler - VII (KARMA)

DESTEK VE HAREKET SİSTEMLERİ
Destek ve Hareket Sistemleri - I  (Bitkilerde Destek Dokular, Hareket)
Destek ve Hareket Sistemleri - II (İskelet Sistemi)
Destek ve Hareket Sistemleri - III (Kas Sistemi)
Destek ve Hareket Sistemleri - IV (KARMA)

BİYOTEKNOLOJİ VE GENETİK MÜHENDİSLİĞİ, CANLILARDA DAVRANIŞ
Biyoteknoloji ve Genetik Mühendisliği, Canlılarda Davranış
YAŞAMIN BAŞLANGICI VE EVRİM İLE İLGİLİ GÖRÜŞLER
Yaşamın Başlangıcı ve Evrim İle İlgili Görüşler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder